Rama
Wykonana ze szwedzkiej stali DOMEX o wysokiej wytrzymałości konstrukcyjnej, dwukrotnie śrutowana i odtłuszczona
Pokryta farbą podkładową antykorozyjną i wysokiej klasy lakierami epoksydowymi odpornymi na ścieranie
Kolory: standardowy - grafit lub dowolny (pełna gama kolorów)
Podwozie
Osie MEGA wykonane z typowych części dostępnych w Europie
Dwuzakresowe nogi podporowe JOST
Boczne zabezpieczenia przeciwwjazdowe zgodne z ECE
6 pełnych błotników, tylne błotniki z fartuchami przeciwbłotnymi
Zderzak tylny zgodny z ECE
Felgi stalowe, opony 385/65R22,5 lub 385/55R19,5
Zawieszenie pneumatyczne
Pierwsza oś podnoszona ILAS
Zawór poziomowania do rampy COLAS
Układ hamulcowy
Bębnowy z syst. antyblokującym EBS KNORR, HALDEX
Tarczowy z syst. antyblokującym EBS KNORR, HALDEX
Skrzynia ładunkowa
Konstrukcja podłogi wykonana z profili stalowych o dużej wytrzymałości
Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej
Uchwyty do zamocowania ładunku co 0,5 m
Plandeka wykonana z materiału o gramaturze 900 g/m2 o dowolnym kolorze
Burty 600 mm anodowane lub malowane
Dach suwany typu EDSCHA
Ściana przednia wykonana z blachy profilowanej tłoczonej
Drabinka tylna
Taśma odblaskowa na tylnych drzwiach firmy 3M
Instalacja elektryczna
24 V zgodnie z przepisami ECE
Oświetlenie kompletne ASPOCK
2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazda ABS/EBS
Sygnał ostrzegawczy cofania
Kontakt:
Tomasz Podhajecki
tel. kom.+48 608 007 657
tel. 077 40 99 658
meil: [email protected]
lub
Grzegorz Koźbiał
tel. kom.+48 608 007 658
tel. 077 40 99 647 |